Важливі моменти при ремонті автомобіля

Ця стаття не для досвідчених майстрів, які працюють на станціях й роблять кожний крок згідно з інструкцією. Тут ми збираємось поговорити про людей, як, не зважаючи на сучасні технології, безліч СТО і постійний дефіцит часу, мають золоті руки й можуть зробити зі свого автомобіля цукерочку самостійно.

Я — сам собі майстер!


Здається, в сучасному світі кожен займається своєю справою. Для будь-якого дріб'язку і не дуже, існує людина, яка спеціалізується на цій справі. Але хіба через це у наших чоловіків чи навіть жінок пропали таланти? Звісно ж, ні.


Наприклад, замінити колесо, замінити масло і фільтри, закрутити якийсь болтик чи гаєчку, затягнути хомут й багато іншого, може практично кожен. Був би інструмент і місце для роботи. А якщо ви вже лежите під машиною для виконання одної дії, а тут... цілий клубок. І це конкретно затягує. Тут гвинтик, а тут шпунтик і так далі...


Ми можемо зробити безліч операцій і відчувати себе супер майстрами, але не враховуємо однієї важливої деталі.


Відповідальність


На офіційно оформлених станціях техобслуговування персонал в обов'язковому порядку вивчає правила безпеки на об'єкті. Серйозні власники періодично перевіряють знання своїх співробітників навіть за допомогою тестів і практикумів. Адже, допускаючи людину до механізму, директор несе відповідальність за свого робітника. І виникає маса ситуацій, при яких людина без підготовки може вчинити загрозу своєму здоров'ю і навіть життю.


Починаючи роботу зі своїм автомобілем самостійно, ми несемо відповідальність лише перед собою.


Підготовка та устаткування


Більшість навіть не розуміє, для чого потрібні змінний одяг і взуття при ремонті. А це дуже важливий момент. Адже непокрита голова несе пряму загрозу удару, поранення. А якщо у вас довге волосся, то його може випадково затягнути якийсь механізм — а це вже небезпечно для життя.


Якщо говорити про одяг, то рукави мають тісно прилягати до тіла, щоб виключити можливість зачепитись. Спецівка має бути зручною, не сковувати рухи, але і не висіти по боках.
Ноги мають бути взуті в закрите взуття з твердим носком, щоб убезпечити стопи від удару, порізу, опіку та багато іншого. До того ж підошва не має бути слизькою.


Не варто нехтувати спеціальними рукавицями. відмовки типу :"Мені так незручно", залиште за дверима гаражу. Підберіть собі правильний розмір і насолоджуйтесь роботою. Це вбереже від пошкоджень руки.


Що стосується інструменту, то з ним треба постійно слідкувати та перевіряти працездатність. Багато людей полюбляють працювати старим інструментом, який дістався у спадок від діда-прадіда, і, часом, це правильне рішення. Але тільки у тому випадку, коли інвентар в робочому стані та підходить для даної поломки.


Запам'ятайте раз і назавжди: кожну дію потрібно проводити лише призначеним для даної мети інструментом. Всі трубки, залізяки, тросики та інші приспособи в самий недолугий момент можуть відскочити та нанести шкоду здоров'ю. Якщо ви не можете забезпечити себе необхідним інструментом гідної якості, то зверніться до спеціаліста або на СТО самообслуговування.


Поради з особистої практики


При роботі з електропроводкою чи іншим електрообладнанням, спочатку зніміть клеми з акумулятора. Ніколи не проводьте зварювальні чи рихтувальні роботи з ввімкненим АКБ.
Коли є необхідність заміни масла і фільтрів, то будьте уважними. Тиск в системі присутній і немаленький, дуже акуратно знімайте всі штуцери. Приготуйте місткість для зливу масла і робіть це поступово. Майстри рекомендують проводити цю процедуру на прогрітому авто, так що дотримуйтесь дистанції й захистіть всі голі частини тіла одягом, щоб не отримати опік від раптового струменю.


Після заміни колеса чи кількох, треба обов'язково затиснути всі болти після опускання авто на землю. Перевіряйте стійкість автомобіля, коли використовуєте домкрат. Пам'ятайте, що штатний домкрат призначається лише для заміни одного колеса, а не цілої машини.


При заміні колодок, чи іншому ремонті гальмувальної системи, варто перевірити систему на працездатність. Прокачайте гальма й перевірте відстань між колодками й гальмувальним диском.


Це відноситься і до ремонту інших систем автомобіля. Навіть якнайкращий майстер може накосячити, а ваша машина — ваша безпека. Будьте уважними!

Часті питання

СТО самообслуговування

СТО самообслуговування UPIT представляє собою величезний ангар на 10 електро підіймачів. Це просторе, світле і тепле місце, де можна не лише відремонтувати чи обновити вигляд свого авто, але й зустрітись з друзями та однодумцями, поділитись накопиченим досвідом та знаннями, випити чашечку смачної кави та цікаво провести своє дозвілля.

А також, звісно, привести до ладу свій автомобіль. Ми зробили все можливо, щоб надати весь необхідний інвенnар та створити оптимальні умови для плодотворної праці. З радістю чекаємо на вас!!!

Зламався інструмент

На нашому СТО самообслуговування UPIT увесь необхідний інструмент надається і це входить у вартість оренди. Всі прекрасно розуміють, що розхідники часто ламаються. Що робити, якщо у вас в руках зламалась головка, викрутка, вороток чи щось інше? Відповідь очевидна.

При здачі робочого місця, просто віддайте зламану деталь співробітнику. Якщо ви ще не закінчили роботу, то здайте раніше і вам без проблем видадуть заміну. Але замінити чи списати інструмент можливо виключно у випадку здачі залишків інструменту. Якщо доказів поломки немає, то доведеться оплатити пропажу згідно прайсу.

 

Лічильник часу

Пропонуємо розповісти на конкретному прикладі.

Ви заїхали на СТО о 12.20. Зайшли до адміністратора, оформили договір на обслуговування(заповнюється одноразово). Ознайомились з усіма правилами та інструкціями. Вам надається інструмент і, по бажанню, змінний одяг. Машина підіймається на підйомнику.

Як тільки ви почнете працювати - час пішов. Це, допустимо, 12.40.

Ви усунули поломку і опускаєте автомобіль. Зібрали інструмент і здаєте. Час 14.40.

Тут все просто, у вас до оплати сума за 2 години роботи - 200 грн. Інші випадки:

  • Якщо ви закінчили роботу о 14.40, але не встигли вчасно здати інструмент, то допускається 5-10 хвилин на завершення усіх необхідних дій.
  • Якщо робота до 14.50 не завершена, то починається наступна робоча година, яка буде тривати до 15.40-15.50.
  • Якщо ви розраховували закінчити ремонт раніше, але продовжуєте понад 8 годин, то вам запропонують тариф "День" або "Ніч", які містять у собі повні 12 годин роботи по денному тарифу - 800 грн, що дозволяє суттєво зекономити.
  • Якщо термін роботи перевищить 12 годин, або тариф "День", то розпочинається нова робоча година по тарифу - 100 грн за годину.
Адреса в місті Одеса
Одеса, 7-й кілометр, Овідіопольської дороги (заїзд з СТО 7 Motors) Широта: 46.444796 Долгота: 30.634431
Графік роботи СТО: 24/7